رادیاتور

قیمت رادیاتور پره ای

قیمت رادیاتور پره ای

در فصل های پاییز و زمستان که هوا سرد است برای گرم کردن خانه و یا محل کار و … نیاز به یک وسیله ی گرمایشی می باشد که رادیاتور پره ای نوعی از این وسیله ها است که هم از کارایی خوب و همچنین قیمت مناسب برخوردار می باشد. برای دریافت قیمت رادیاتور پره ای با ما در این مقاله همراه باشید.

کارایی و قیمت رادیاتور پره ای:

کار رادیاتور های شوفاژ به این شکل است که آب داغ خروجی از پکیج و یا موتورخانه در درون یک سیکل بسته که به آن مدار گرمایش هم می گویند, وارد رادیاتور ها می شود و حرارت ناشی از آب داغ خروجی به محیط ساختمان نیز منتقل می کند. همچنین نحوه این نوع انتقال حرارت از رادیاتور به محیط به صورت تابشی و همرفت است.

انواع رادیاتور ها:

رادیاتور ها بسته به نوع و جنس با هم متفاوت هستند. از نظر نوع به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • پره ای 
  • پانلی 

و از نظر جنس به سه نوع تقسیم می شوند که عبارتند از:

  •  آلومینیومی
  • فولادی 
  • چدنی 

از مزیت های رادیارتور پره ای:

برخی از مزیت های رادیاتور پره ای آلومینیومی, وزن سبک و دیگر زیبایی ظاهری آن می باشد. در هنگام استفاده از این نوع رادیاتور به هر دلیلی آسیبی به هر کدام از پره ها وارد شد می توان پره ای دیگر را جایگزین دیگری کرد و نیازی به تعویض تمامی بلوک رادیاتور نمی باشد.

درباره ی ما:

شرکت نوبساز دارای وسایل متنوع برای خانه می باشد از جمله انواع هود,انواع گاز و وان و جکوزي ارزان و نوع های متفاوت آن برای مثال: وان و جکوزی یک نفره, وان و جکوزي دو نفره و همچنین وان و جکوزي چهار نفره و در آخر وان و جکوزي شش نفره همچنین شرکت نوبساز دارای ضمانت کالا و همچنین استاندارد های معتبر می باشد. 

برای اطلاع از قيمت وان و جکوزي يک نفره و … با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *