رادیاتور

بررسی جامع انواع رادیاتور موجود در بازار

بررسی جامع انواع رادیاتور موجود در بازار

همان طور که می دانید رادیاتور ها امروزه نقش اساسی در ایجاد گرمای فضای خانه, محیط کار و … دارند, در ادامه این مقاله به بررسی جامع انواع رادیاتور موجود در بازار ایران می پردازیم.

بررسی جامع انواع رادیاتور موجود در بازار ایران:

رادیاتور ها دارای انواع مختلفی هستند که در این قسمت از مقاله به برخی از پرفروش ترین آن ها در بازار کشور ایران اشاره می کنیم که عبارتند از:

  • رادیاتور های آلومینیومی
  • رادیاتور های فولادی پره ای
  • رادیاتور های فولادی پنلی
  • رادیاتور های شیشه ای

رادیاتور های آلومینیومی:

رادیاتور های آلومینیمی از جنس آلیاژ های آلومینیم است که نسبت به سایر مدل های رادیاتور سبکتر, زیباتر, دارای طول عمر بیشتر می باشند و ضریت هدایت حرارتی بالاتری هم دارند, از رادیاتور های آلومینیومی جهت گرمایش خانه و … استفاده می شود.

این رادیاتور یکی از رادیاتور های رایج و پر مصرف در کشور ایران می باشد.

رادیاتور های پره ای:

این نوع رادیاتور همان طور که از نامش مشخص است از ورقه های فولاد تهیه می شود و جهت تامین گرمایش خانه و … مورد استفاده قرار می گیرد. رادیاتور های فولادی از لحاظ قیمت به صرفه تر هستند, البته این رادیاتور های فلزی دارای یکسری معایب می باشند از جمله: مصرف انرژی زیاد و بازدهی کم,وزن سنگین و حجم آبگیری زیاد آن در مقایسه با رادیاتور های آلومینیومی.

رادیاتور های فولادی پنلی:

این نوع رادیاتور نیز از ورقه های فولاد تولید می شود و در پوشش خارجی آن پلی استر استفاده می شود که به سبب همین امر از زنگ زدگی این رادیاتور جلوگیری می شود.

رادیاتور های شیشه ای:

رادیاتور های شیشه ای یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین رادیاتور ها می باشند که نمای خاص و زیبایی به دکوراسیون خانه می دهند. جنس بدنه این رادیاتور ها از شیشه سکوریت نشکن تهیه می شود.

درباره شرکت نوبساز:

شرکت نوبساز یکی از شرکت های معتبر و معروف است که در زمینه فروش انواع لوازم منزل از جمله انواع مدل های هود,رادیاتور,شومینه,وان و جکوزي ارزان که خود شامل وان و جکوزي یک نفره, وان و جکوزي دو نفره و نیز وان و جکوزي چهار نفره و دیگر وان و جکوزي شش نفره است, فعالیت می کند.

جهت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و پرسش سوال های خود همانند قيمت وان و جکوزي يک نفره و … کافی است تا با بخش کارشناسان و مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *