هود

بهترین مارک هود

بهترین مارک هود

همان طور که آگاه هستید داشتن یک هود باکیفیت و بادوام در آشپزخانه خانه شما بسیار مهم می باشد, برای این که معیار های لازم را در مورد بهترین مارک هود دریابید کافی است تا این مقاله را مورد مطالعه خود قرار دهید.

بهترین مارک هود برای آشپزخانه چیست؟

توصیه ی ما به شما این است که هود های ایرانی را برای آشپزخانه خود برگزینید چرا که در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در این صنعت داشته ایم و شما می توانید هود های باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایید. همچنین باید ذکر کنیم که امروزه هود های ساخت ایران به کشور های دیگر صادر می شوند و این نشان دهنده این است که این هود ها از استاندارد های جهانی برخوردار هستند و حتی قابلیت رقابت در بازار های جهانی را نیز دارند.

برخی از این برند های معروف ایرانی عبارتند از:

  • برند اخوان
  • برند کن
  • برند استیل البرز
  • برند داتیس
  • برند بیمکث
  • و …

در این قسمت از مقاله شما را با یکی از این برند های ایرانی آشنا می سازیم.

همه چیز در مورد هود اخوان:

هود اخوان از نظر شکل ظاهری آن به چهار گروه هود های مخفی ، هودهای زیر کابینتی ، هودهای شومینه ای و همچنین هودهای مورب تقسیم می شوند و هر یک بر اساس ویژگی های ظاهری منحصر به فردی که دارا هستند در آشپزخانه های بخصوصی استفاده می شوند.

هود شومینه ای اخوان و همچنین هود مورب اخوان ، از پرطرفدارترین و مدرن ترین هود های برند اخوان می باشند و امروزه در بیشتر آشپزخانه های مدرن دیده می شوند.

این هود های اخوان علاوه بر ظاهر لوکس و منحصر به فرد خود از ویژگی های فنی و عملکرد ویژه ای نیز دارند و از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردار هستند. این هود ها با توجه به اولویت و انتخاب شما دارای موتور هایی با 3 و 4 دور هستند. به علاوه  تمام هود های اخوان در عین داشتن موتور های قدرتمند با صدای بسیار کمی کار می کنند و حتی می توانیم بگوییم که روشن بودنشان در آشپزخانه، احساس نمی شود.

معرفی شرکت نوبساز:

شرکت نوبساز در زمینه ی فروش انواع لوازم خانه اعم از انواع رادیاتور, انواع هود, انواع گاز, انواع وان و جکوزی ارزان که خود به وان و جکوزي دو نفره, انواع وان و جکوزي یک نفره, وان و جکوزي چهار نفره و دیگر وان و جکوزي شش نفره تقسیم می شود, فعالیت می کند.

شما عزیزان برای پرسش سوالت خود همانند قیمت وان و جکوزی یک نفره و غیره با کارشناسان ما در تماس باشید.

2 نظر در “بهترین مارک هود

  1. حمیده گفت:

    برند هود اشپزخونه من هم ایرانی اما کارکردش عالیه

    1. arash گفت:

      بله همینطوره کارکردشون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *