آشپزخانه, فر برقی

فروش فر برقی

فروش فر برقی

این روزها بسیاری از خانواده ها برای تهیه کیک، پیتزا و انواع ماهی از فر استفاده می کنند.فرها دونوع هستند فر گازی و فر برقی ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد فروش فر برقی به شما بدهیم .با ما در ادامه همراه باشید

هر آن چیز که در مورد فروش فر برقی باید بدانیم…

از آن جایی که فرها و اجاق ها قیمت بالایی دارند و وقتی آن ها را خریداری می کنیم برای مدت بسیار طولانی در منازل خواهند بود بهتر است در انتخاب فر دقت لازم را به عمل بیاوریم.

انواع فر از نظر نحوه نصب

فرها نیز از نظر نحوه نصب در آشپزخانه به ۲ دسته توکار و معمولی تقسیم بندی می شوند.
در نوع تو کار آن فر داخل کابینت نصب می شود و روش معمولی آن به صورت پرتابل و قابل جابجایی هستند.

انواع سیستم  حرارت دهی و مزایای آن

معمولا کمترین حالت حرارت دهی احتیاجات ما را فراهم می کند.چون برای پخت کیک،پیتزا و …. داشتن فری با المنت بالا و المنت پایین و هوای سه بعدی داشته باشد کافی است و بقیه سیستم ها حرارت دهی فقط برای راحت کردن کار است.

البته وجود فرهای متنوع در بازار انتخاب برای خرید دشوار می کند.

فر تمام برقی

فر برقی برای مکان هایی مناسب است که لوله کشی گاز وجود ندارد. یا برای کسانی که می خواهند فر حرفه ای داشته باشند تا عمل یخ زدایی غذا و گرم کردن را با هم داشته باشند مفید است. ولی این نوع فرها معیابی مانند خشک کردن غذا و هزینه بسیار بالا به دلیل استفاده از براق را دارند

فر گازی برقی

این نوع فرها هم به گاز وصل می شوند و هم از برق استفاده می کنند.این فر یک انتخاب مناسب است چون هزینه مصرف انرژی پایینی دارند.برای گرم کردن از گاز استفاده می شود و برای جوجه گردان ، تایمر و … از انرژی برق استفاده می کند.

 

تفاوت فر های ساده با فرهای برقی پیشرفته

فرهای الکترونیکی ممکن است به دلیل داشتن برنامه غذایی از پیش تعیین شده غذاها را مطابق با ذائقه ما آماده نکند از همین رو ممکن است از آنها استفاده نشود ولی فرهای ساده بسیار راحت تر هستند و مطالبق با سلیقه ما عذا پخت می شود پس هنگام خرید به داشتن برنامه های پخت توجه نفرمایید.

نکاتی که هنگام خرید باید در نظر داشته باشیم

۱.به نوع مصرف انرژی فر
۲.عایق بندی بدنه برای حفظ
۳.تحمل دمای شیشه داخلی
۴. ضمانت معتبر داشته باشد.
۵.جنس بدنه داخلی و کیفیت درب فر
۶.سایز و اندازه فر را نیز باید در نظر داشته باشیم

شرکت نوبساز با تجربه بالا در امر فروش فر برقی با کیفیتی بالا و  فروش دیگر وسیله های مورد نیاز آشپزخانه مانند هود ، اجاق گاز رومیزی ، شیر آلات مدل لرد و همچنین لوازم بهداشتی مانند وان جکوزی داتیس ،  وان جکوزی تنسر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

2 نظر در “فروش فر برقی

  1. رومینا گفت:

    ممنون برای گذاشتن این مطالب مفید

    1. arash گفت:

      ممنون از مطالعه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *