فر برقی

قیمت فر برقی رومیزی

قیمت فر برقی رومیزی فر برقی کوچک

فر برقی به صورت کلی از یک یا چند المنت حرارتی برای پخت غذا و تولید گرما بهره میگیرد که این المنت ها در برخی مدل ها یا در بالای ان قرار میگیرند یا پایین ان. این فرها دارای فن هایی هستن که گرما در یکجا متمرکز نشود و همه قسمتهای ان پخته شوند. برای دستیابی به قیمت فر برقی رومیزی باید به نوع و اندازه ان توجه کرد.

مزایا و تنوع قیمت فر برقی رومیزی:

شاید به نظر بیاید فر برقی به طور کلی با مایکروویو عملکرد یکسانی دارند اما دارای تفاوت هایی هستند. همانطور که گفته شد فر های برقی دارای فن هایی هستند که حرارت را پخش کرده تا قسمت های مختلف غذا پخت شوند اما در مایکروویو قسمتی با نام مگنتروم امواج را به بدنه فلزی فرستاده تا با انعکاس ان روی ماده غذایی گرم یا در مدت طولانی موجب پخت شود.

در اصل هردو برای حرارت دادن به غذا و گرم کردن مناسب هستند اما برای پخت بهتر و مغز پخت شدن غذا، مانند گریل کردن ، درست کردن کیک و یا پیتزا،  فر برقی انتخاب بهتری است.
برای دستیابی به قیمت فر برقی رومیزی باید به مصرف انرژی که از ان نوع برمیاید توجه کرد . مثلا فر های بزرگ تر مصرف برق بیشتری دارند که میزان مصرفی انها از مایکروویو کمتر است.

یادتان باشد محلی که شما ان ماده غذایی را بر روی فر قرار میدهید بسیار اهمیت دار زیرا در غیر این صورت برخی قسمت ها به خوبی پخته نمیشوند. از دیگر مزایای فر برقی برشته کردن غذاست. مایکروویو ها به دلیل نوع عملکرشان برای گرم کردن غذا های ابکی مناسب ترند. برای برشته و تر شدن غذا فر های برقی گزینه ی مناسبی بوده زیرا حرارت و گرما را از بیرون به غذا وارد میکند.

معایب فر برقی نسبت به مایکروویو:

از نظر هزینه ، قیمت فر برقی رومیزی از مایکروویو بیشتر است اما نباید این نکته که قابلیت های بیشتری نسبت به مایکروویو دارد را نادیده گرفت.
از نظر مصرف انرژی همانطور که  گفته شد فرهای برقی هزینه ی مصرفی بیشتری به دنبال دارند اما این اختلاف به میزانی نیست که شما از خرید ان دست بکشید.

زمانی که فر های برقی برای پخت مواد غذایی صرف میکنند  مسلما طولانی تر بوده تا ارام ارام به پخت کامل برسد اما این سرعت از فرهای معمولی بیشتر است. مایکروویو ها به دلیل عملکردشان زودتر غذا یا مایعات را گرم و به جوش می اورند.

شرکت نوبساز با ارائه انواع وسایل خانه و اشپزخانه مانند انواع رادیاتور و انواع هود و وسایل دیگری از جمله وان و جکوزی برای حمام به ویژه  وان و جکوزی ارزان ، رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند. همچنین برای مشاهده قیمت وان و جکوزی یک نفره و سایز های دیگر مانند وان و جکوزی دو نفره ، وان و جکوزی چهار نفره و حتی وان و جکوزی شش نفره به سایت ما مراجعه کرده تا بهترین انتخاب را در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *