آشپزخانه, گاز رومیزی

قیمت گاز رومیزی

قیمت گاز رومیزی

در این پست می خواهیم در مورد قیمت گاز رومیزی اطلاعاتی به شما بدهیم و اینکه بدانید چه عواملی در قیمت گازها تاثیر گذار هستند با ما همراه باشید.

بررسی قیمت گاز رومیزی

همانطور که می دانید با کوچک تر شدن فضای آشپزخانه ها و پیشرفت تکنولوژي  گازهای فر دار و نسبتا بزگ جای خود را به گازهای رومیزی داده اند.

گازهای رومیزی یا همان گازهای صفحه ای تحولی بزگ در تجهیزات آشپزخانه هستند.

این نوع گازها تنوع بسیار بالایی در بازار دارند و به همین علت برای خرید آن ها داشتن اطلاعات کافی درباره ی توان حراراتی و همچنین نوع برند گاز ضروری است.

انواع گاز رومیزی

گازهای رومیزی به طور کلی به ۳ گروه گازسوز الکترونیکی (برقی) و القائی دسته بندی می شوند.

1.اجاق صفحه ای گازی مناسب برای پخت و پز غذا با حرارت و قدرت بالا است.این مدل یکی از اقتصادی ترین مدل ههای گاز صفحه ای در کشورمان است چون گاز در دسترس است و هزینه آن نسبتا پایین است.

2.اجاق صفحه ای برقی همانطور که از نامشان پیداست از برق برای گرم کردن استفاده می کند در این نوع گازها حرارت توسط المنت تولید می شود و ایمنی خوبی دارد.

3.اجاق صفحه ایالقائی نیز از خاصیت الکترومغناطیسی استفاده می کند و کنترل حرارات و ایمنی بیشتری را نیز دارد.البته این نکته را باید در نظر بگیریم که قیمت بالایی دارند و صرفه اقتصادی ندارد.

ویژگی های گاز های صفحه ای

1.کم حجم بودن و اشغال کردن فضای کمی در آشپزخانه ها

2.ایمنی بالایی دارند

3.از توان حراراتی بالایی برخوردار هستند.

4.طراحی زیبا و ظاهری شیک دارند.

در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کنیم

برای خرید گاز رومیزی باید به جنس صفحه -توان حرارتی و برند گاز توجه کنیم.که در زیر به طور مختصر به هر یک از این موارد اشاره  می کنیم.

جنس صفحه – به صورت کلی جنس صفحه گازها شیشه ای استیل یا ترکیبی از این دو نوع است.که در هنگام خرید اگر بحث سلیقه را کنار بگذاریم باید  دو عامل کیفیت صفحه و همچنین تمیز کردن صفحه را حتما در نظر داشته باشیم.

توان حرارتی– توان حرارتی گازها متفاوت است و بنا به نوع استفاده می توانیم از گازها با توان حرارتی پایین گازها با توان حرارتی متوسط و گاز ها با توان حرارتی بالا آنها را تهیه کنیم.

برند اجاق گاز– برندهای مختلف خارجی و ایرانی زیادی در بازار موجود است که می توانیم در نوع خارجی آن به برند Bosch اشاره کنیم. البته برندهای داخلی موجود در بازار نیز کیفیت قابل قبولی دارند و لازم نیست فقط به خاطر نوع برند هزینه بیشتری را پرداخت کنیم .از جمله برندهای داخلی می توانیم به اخوان ‍‍بیمکث کن استیل البرز و …. اشاره کنیم.

شرکت نوبساز برای آسودگی بیشتر شما عزیزان اطلاعات کامل و دقیقی از انواع اجاق گاز رومیزی مشخصات و قیمت  و …. را در اختیار شما قرار داده است تا شما بتوانید با اطلاعات کافی گاز مورد نظر خود را تهیه نمایید.

همچنین شما با مراجعه به بخش فروشگاه سایت می توانید محصولات دیگر مانند فر برقی ، هود  ،  شومینه ،  وان جکوزی ،  رادیاتور و …. را مشاهده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *