رادیاتور

رادیاتور شیشه ای

رادیاتور شیشه ای

با پیشرفت تکنولوژی همه جنبه های زندگی انسان دستخوش تغییر شده است؛ طراحی داخلی منزل هم از این قاعده مستثنی نیست.
جدیدترین نسل وسایل گرمایشی را رادیاتور های شیشه‌ ای تشکیل می‌دهند. عملکرد این نوع رادیاتور به این شکل است که حرارت به دست آمده از جریان آب را می‌گیرد و به شکل سیستم همرفتی هوای اتاق را به دمای مطلوب میرساند.
این دسته از رادیاتور ها با داشتن ویژگی های هیجان انگیزی که در ادامه به آن می‌پردازیم به شدت مورد استقبال کاربران داخل و خارج ایران قرار گرفته است. رادیاتور شیشه ای جدیدترین و به روز ترین نسل رادیاتور هاست و به هر خانه ای جلوه ای شیک و مدرن هدیه می‌دهد، با ما همراه باشید تا بررسی و بیان مزایای این نوع از رادیاتور بپردازیم……

دلایلی برای انتخاب رادیاتور شیشه ای :

1-طراحی زیبا: رادیاتور های شیشه ای به واسطه طراحی ای که دارند فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و در ضمن شما میتوانید رادیاتور خود را مانند یک قاب عکس دلخواه شخصی سازی کنید و از وجه بصری آن نیز لذت ببرید.
2-هزینه نصب و نگهداری: هزینه نصب این نوع رادیاتور در مقایسه با سایر لوازم گرمایشی بسیار پایین است و نه تنها نیاز به استخدام متخصص نیست بلکه خود شما با حداقل دانش فنی میتوانید آن را نصب کنید. ویژگی جالب توجه دیگر این است که شما لازم نیست هزینه تعمیر یا تعویض خاصی برای این نوع رادیاتور بپردازید.

3-حمل و نقل: جابجایی و انتقال این نوع رادیاتور بسیار آسان است و حتی میتوانید زمان اسباب کشی سیستم گرمایشی خود را به منزل بعدی ببرید.
4-مصرف انرژی کمتر: رادیاتور های شیشه ای لوله ندارند و به همین سبب انرژی گرمایی را در جایی که نباید هدر نمی‌دهند و تمام انرژی به بهترین شکل مصرف میشود.
5-مقاومت: شاید اصلی ترین نگرانی ما هنگام خرید رادیاتور های شیشه ای شکسته شدن و خطر جریان الکتریکی هنگام شکسته شدن باشد.

نگرانی هایی در موضوع این رادیاتور  :

لازم است بدانید هنگامی که شیشه رادیاتور شما شکسته شود شیشه خرده ها از طریق فویل PVB جمع خواهند شد و به محض شکسته شدن جریان الکتریکی آن نیز قطع خواهد شد و از این لحاظ صدمه ای به شما نخواهد رسید. البته نکته حائز اهمیت این است که بدانید جنس شیشه این دسته از رادیاتور ها از شیشه مقاوم ساخته شده است و با هر ضربه ای آسیب نمی‌بیند اما علی ایحال و محض اطمینان آن را در جایی نصب کنید که در خطر یا در معرض ضربه نباشد.

اگر به دنبال انواع دیگر وسایل خانه مانند هود و انواع وان و جکوزی به خصوص وان و جکوزی ارزان هستید به سایت ما مراجعه کرده و در صورت ملاحظه قیمت دیگر محصولات مانند قیمت وان و جکوزی یک نفره ، وان و جکوزی دو نفره و اندازه های بزرگتر ان مانند وان و جکوزی چهار نفره و همچنین وان و جکوزی شش نفره، بهترین انخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *