وان جکوزی

وان و جکوزی ارزان

وان و جکوزی ارزان

نحوه دکوراسیون سرویس دستشویی و بهداشتی و حمام میتواند نشانگر اهمیت شما به بهداشت و راحتی خانواده باشد. هرچند این مکان کاملا خصوصی بوده و کم پیش می اید به جز اعضای خانواده کسی از ان استفاده کند اما نباید اهمیت فضای داخلی ان را نادیده بگیریم و برای تکمیل شدن حمام و سرویس بهداشتی ، چه بهتر است که از وان و جکوزی ارزان قیمت استفاده کنیم.

نکات مهم در خرید وان و جکوزی ارزان:

پیش از انتخاب و خرید وان و جکوزی ارزان، باید چند نکته را مورد توجه قرار دهید. از آنجا که هر وان و جکوزی دارای مدل های مختلفی است باید قبل از هر چیزی به اندازه گیری سطح حمام بپردازیم تا در نتیجه انتخاب راحت تری داشته باشیم و در وقت و هزینه صرف جویی شود. نکته مهم دیگر اندازه قد افرادی است که قصد استفاده از وان را دارند. اگر اندازه کوچکی داشته باشد نمیتوانید به راحتی در ان ریلکس کنید و بلعکس اگر زیادی بزرگ باشد برای پر و خالی شدن ان زمان زیادی صرف شده و از طرفی هدر رفتن اب را به دنبال دارد.

زاویه ای که قرار است تکیه گاه شما باشد بسیار مهم است زیرا اگر مدتی را بخواهید صرف استراحت در وان کنید ، نداشتن تکیه گاه مناسب نه تنها خستگی شما را رفع نمیکند بلکه به ان می افزاید . پس در مرحله ی اول به کیفیت وان دقت کنید سپس قیمت.

انواع وان و جکوزی:

مانند دیگر وسایل، وان و جکوزی هم انواع مختلفی دارند که ممکن است به دلیل تنوع در شکل ، رنگ، جنس و اندازه انتخاب را برایتان دشوار کند.در ساخت انواع وان و جکوزی مواد مختلفی به کار برده میشود که میتوان ان ها را به چند دسته تقسیم کرد؛ پلاستیک، فولاد ضد زنگ،پلیمر، چوب و سنگ، چدن و…که معمولا وان جکوزی ارزان از جنس پلاستیک بوده .

انتخاب وان بر اساس شکل هندسی

علاوه بر جنس وان و جکوزی ، میتوان شکل و مدل های ان  را نیز بررسی کرد که از لحاظ ظاهری از دیگری متمایز میشوند. اگر مساحت حمام شما کوچک است از وان های مثلثی شکل استفاده کنید که نسبت به بقیه وان ها فضای کمتری میگیرد.
نوع دیگری از وان ها، وان های جکوزی دار میباشد که نسبتا گران تر از سایر وان جکوزی ها میباشد و قابلیت نصب دوش ندارند. هرچه انرا در گوشه حمامتان قرار دهید بهتر است و در فضای معمولی پیشهاد نمیشود.

فروشگاه نوبساز ارائه دهنده ی انواع محصولات خانگی با کیفیت از جمله :وان و جکوزی ،شیرالات و همچنین انواع سونا بخار و روشویی کابینتی و…برای اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین وان و جکوزی با قیمت مناسب به سایت نوبساز مراجعه کنید.

2 نظر در “وان و جکوزی ارزان

  1. مونا گفت:

    به جز وان و جکوزی بقیه لوازم منزل هم دارد؟

    1. arash گفت:

      سلام بله می توانید به فروشگاه این وب سایت مراجعه کنید و محصولات شرکت ما را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *