گاز رومیزی

اجاق گاز ارزان قیمت

از اساسی ترین اجزای آشپزخانه میتوان به اجاق گاز اشاره کرد .برای خرید اجاق گاز ارزان قیمت پیش از هرچیز باید نوع ان را در نظر بگیرید زیرا قیمت هر اجاق گاز به نوع ان بستگی دارد.

انواع اجاق گاز ارزان قیمت:

با شنیدن اسم اجاق گاز احتمالا تصوری از گاز دارای فر در ذهنتان ایجاد میشود که اغلب به سراغ خرید ان میروید.
گاز های فر دار با داشتن مزیت هایی ، به عنوان یک اجاق گاز ارزان قیمت نیز تلقی میشوند که هرکس انرا با توجه به فضای اشپزخانه خود خریداری میکند. اما اشنایی با انواع اجاق گاز و اطلاع از قیمت های ان شما را برای انتخاب درست راهنمایی میکند.

در اشپزخانه اجاق گاز ها بنا بر دو عامل تقسیم بندی میشوند: شکل ظاهری و چگونگی مصرف. اما در بازار به دو دسته برقی و گازی یافت میشوند.

قیمت اجاق گاز های رومیزی نسبت به معمولی پایین تر است و از یک شعله تا چهار شعله ی ان در بازار یافت میشود. همچنین گاز های بدون فری وجود دارد که از نظر ظاهری کاملا شبیه گار های فر دار می باشند با این تفاوت که به جای فر، یک محفظه ی کابینت مانند درون انها تعبیه شده و از نظر قیمت نیز از گاز های فر دار پایین تر هستند همچنین از نظر زیبایی نیز نسبت به گاز های رومیزی برتری دارند.

اجاق های برقی و گازی:

بسیاری از سر اشپز ها و اشپزان تازه کار برای اشپزی از اجاق های گازی استفاده میکنند. زیرا به نسبت گاز های برقی تسلط بیشتری برای تنظیم حرارت داشته و بسیار دقیق تر است.  درجه ها را به اسانی میتوان دید و به میزان دمای مورد نظر دست میابید اجاق های گازی از نظر انرژی مصرف کمتری دارند.

اجاق های برقی  به همراه هود در نظر خانم های خانه دار به علت ظاهر مدرن و زیبا و همچنین تمیز کردن راحت تر بسیار مورد توجه قرار میگیرد. این اجاق ها دارای انواع مختلف دو شعله و چند شعله بوده و بر اساس خواسته ی خود امکان سفارش ان را دارید.

اگر از نظر قیمت میخواهید اجاق گاز ارزان قیمت مناسبی را برگزینید ابتدا به جمعیت خانواده خود توجه کنید.
چنانچه تعداد اعضای خانواده کم بود طبق نیازتان گازی را برگزینید.

از نظر برند و نوع اجاق گاز لازم به ذکر است که برند های ایرانی در این روزها همانند برند های خارجی  بهترین امکانات را ارائه کرده. ولی با توجه به این مزیت که انها را با قیمت پایین تری ارائه میدهد.

شرکت نوبساز اماده ی ارائه محصولاتی برای منزل چون رادیاتور بوده. اگر به دنبال وان و جکوزی ارزان قیمت هستید، میتوانید انواع وان و جکوزی نظیر وان و جکوزی چهار نفره و وان و جکوزی شش نفره و همچنین وان و جکوزی دو نفره را از ما تهیه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت وان و جکوزی یک نفره به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *