وان جکوزی

لیست قیمت وان جکوزی

ابعاد وان جکوزی لیست قیمت وان جکوزی

اگر ده سال پیش بود ما هنگام طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود، نقطه ای که از بقیه نقاط خانه برایمان کم اهمیت تر بنظر می‌رسید حمام بود. اما امروزه نه تنها طراحی حمام مهم و ضروری است بلکه داشتن یک حمام لوکس به یکی از المان های یک خانه شیک تبدیل شده.
یکی از اصلی‌ترین ارکان های یک حمام شیک قرار دادن یک وان مناسب در آن است. در ادامه‌ با دیدن لیست قیمت وان و جکوزی و دانستن چند نکته سازنده درباره وان و انواع آن امیدواریم که یک خرید خوب و منطقی را تجربه کنید.

 لیست قیمت وان و جکوزی و انواع ان:

بین وان معمولی و یک وان جکوزی تفاوت های بسیاری وجود دارد؛ اگرچه همه ما حدس هایی درباره تفاوت این دو می‌زنیم اما دانستن چند نکته مهم به خرید بهتر ما کمک شایانی می‌کند.اصلی ترین تفاوتی که بین یک وان ساده و وان جکوزی وجود دارد این است که وان های معمولی بر خلاف وان جکوزی فاقد سیستم گرمایشی هستند.

علاوه بر سیستم گرمایشی وان جکوزی خدماتی مانند ماساژور را ارائه میدهد و همه این ها را با داشتن پمپ آب ممکن می‌سازد.تفاوت دیگر این روش پر کردنشان از آب است؛ در وان های معمولی ما با استفاده از شیر آلات وان خود را پر از آب می‌کنیم اما امروزه وان جکوزی ها به سنسور های دیجیتال مجهز شده اند که کاربری آن را بسیار راحت تر و جذاب تر کرده است.
برای خرید وان ساده حمام چند فاکتور مهم وجود دارد که هم تاثیرگذار در قیمت آن است و هم دانستن انها مهم: 1-جنس بدنه 2-جنس شاسی 3-برند سازنده 4-لوازم جانبی و گارانتی و غیره.

در بهترین حالت جنس بدنه وان آکرولیک است که به روز ترین متریال موجود است و شاسی وان هم استیل ضد زنگ است تا ما نگران زنگ زدن وان خود نباشیم. لوازم جانبی مانند دستگیره یا زیرسری نیز نقش مهمی در قیمت یک وان ایفا می‌کند.

عوامل تفاوت قیمت وان و جکوزی:

اگر به دنبال وان جکوزی ارزان هستید یک سری عامل مشخص در قیمت آن تاثیرگذار هستند مهم ترینش موتور آن است، این موتور است که آب را با فشار زیاد به جت های ماساژور انتقال می‌دهد و تفاوت اصلی میان وان ساده و وان جکوزی را رقم می‌زند.

برای اطلاع از قیمت وان و جکوزی یک نفره باید در نظر گرفت که در ان موتوری با قدرت یک اسب بخار نصب میشود و برای وان و جکوزی دو نفره با قدرت یک و نیم اسب بخار. عامل مهم دیگر آن جت ماساژور است، طبعأ هرچقدر تعداد جت های ماساژور بالاتر رود قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. با تکیه بر مطالب بالا شما تفاوت و انواع وان و جکوزی را میدانید و با دید شفاف تری میتوانید خرید کنید. انواع دیگری مانند وان و جکوزی چهارنفره و یا وان و جکوزی شش نفره نیز موجود میباشد که بسته به اندازه هایشان قیمت متفاوتی دارند.
علاوه بر این ها شما میتوانید محصولات دیگری چون هود و همچنین رادیاتور را از شرکت ما تهیه کنید.

 

یک نظر در “لیست قیمت وان جکوزی

  1. پیمان گفت:

    بابت مطلب خوبتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *